نوشته شده توسط : منتظر المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

سخنگوی وزارت امور خارجه، آزادسازی کامل فلوجه را به دولت و ملت عراق تبریک گفت.
به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه، پیروزی ارتش و نیروهای مردمی و عشایری عراق در نبرد علیه تروریست‌های تکفیری در شهر استراتژیک فلوجه را به دولت و آحاد ملت عراق تبریک گفت.
حسین جابری انصاری ابراز امیدواری کرد دولت عراق به پشتوانه اتحاد ملی و همبستگی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و اجتماعی این کشور، به پیروزی‌های بیشتری در رویارویی همه‌جانبه با تروریسم و افراط‌گرایی دست یابد.

به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی: نیروهای مردمی عراق، در جریان پاکسازی فلوجه مقادیر زیادی سلاح روسی کشف کردند که تروریست‌های داعش از آنها استفاده می‌کردند.
فرمانده یکی از گروه‌های مردمی که در عملیات آزادسازی فلوجه شرکت دارد، گفت: سلاح‌های کشف شده در محور عملیاتی «الصقلاویه» از توابع شهرستان فلوجه به دست آمده که همگی خرید عربستان از روسیه هستند.
وی افزود: عربستان این سلاح‌ها را از مناطق دیگری خریداری کرده و به دست تروریست‌ها رسانده است و بخشی از این سلاح‌ها نیز از طریق سوریه وارد عراق شده است.
عربستان و قطر سال گذشته مقادیر زیادی سلاح آمریکایی خریداری کرده و به تروریست‌ها تحویل داده بودند که مورد اعتراض کنگره آمریکا قرار گرفتند.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: